Khamis, 27 Januari 2011

KEGEMBIRAAN

haa gila kau syamira orang sibuk sekolah/ganti sekolah kau sibuk bercuti?? hamek kau homework belambak gi** babun!!! padan~ hoho pape pun Sarawak memang best!!! tapi de jugak orang yang berani mati rosakkan hari aku.. hishhh nyah kau!! pergi-3 shuhhh-3!!! seperti tajuk di atas tersangat lah gembira walaupun result PMR teruk sangat-2 tapi dapat hadiah yang xpenah aku mintak. haha ecehh. pdhl hati berbunga-2 bila dapat. hukhuk. jeng-3 ini dia hadiah yang first aku dapat

Hencek Mera dah bertukar wajah menjadi Hencek Maroon
aik mak sony je ke?? adik na blackberry.. astaga!! bersyukur la mira oiii.. haha dannnn kemudian tiba-2 dapat ni pulak


whoaaa!!! serius terkejut gila!!! siap mak suruh ponteng sekolah segale semua. haha. time cuti panjang xbawak pulak pegi bcuti. time sekolah baru tekedek-2 na pegi. hahaha. patut la anak mak ni xpandai-2 ye. hihi. tempat yang tenang. pandai mak saya memahami jiwa saya kan?? hukhuk. n last sekali dapat la kejada nih


hmm okla tu. melebih sangat la mak bagi. adik xmintak pon semua nih. dan xkesh kalau xdapat pape pun. result teruk xpatut dapat semua nih.. huhu thnx mak!!! muahhh-3.. so "exam besar" akan datang result mesti gempak!! haha chaiyokk syamira!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan