Sabtu, 29 Januari 2011

KEPENATAN + KESEDIHAN

toink-3. heheh. hari ni ada gotong royong kat library. mak oiii terbangun lambat pulak!! 7.46. start pukul 8. haishhh.. ada berapa minit je lagi?? fuhh~ nasib baik abang K xpergi keje lagi. haha abg K!!! tolong hantar mira pergi sekolah!!! huhu. sampai je tgk dowg tengah susun buku. walauweh!! banyak giler seh!! penat woo.. sehari pun xcukup.. u see!!!


haa banyak kan?? serabut kepala otak aku tgk buku-2 besepah nih!! ehh susah tau na kemas buku ikut no. lagi-2 perut tgh lapar kan. hihi xsempat breakfast tadi. aduh sabar ye perut. jap lagi kte makan ok ok?? *bbrape jam kemudian. jeng-3. cikgu bawak nasi lemak. adeh. susa la cmni. confirm aku sakit perut lps makan ni. haha. mane xnye. pagi-2 da makan nasi. perut aku ni gedik sikit. bukan sikit. banyak!!! then tbe-2 hincek abg mcj bgtau member dia meninggal. ouh sgt-2 terkejut. tapi xkenal pun siapa?? apa yang aku boleh buat cuma mendoakan roh beliau dicucuri rahmat. amin.. tetttt tbe-2 hincek abg na merajuk. kenapa?? mengapa?? haiii haku pon xtau lah. na dtg bulan kot. hmm.. sorry. aku xpandai pujuk orang. kalau aku buat salah bgtau. aku bukan nujum pak belalang yang boleh tau pe masalah kau. aku manusia yang serba kekurangan. aku mintak maaf kalau memang aku yang salah. maaf kalau aku xdapat ikut kehendak kau. hey pape pon thnx bagi coklet



sedap =).. hie.. thnx again.. nanti na lagi besar tau tau.. ahaha =D ok daa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan