Jumaat, 28 Januari 2011

AN UNFORGETTABLE MOMENT

19-23 Jan 2011 youw ni tarikh keramat bagi aku. cewah poyo gila seh kau syamira!!! haha. tettttt. ok 19hb, Rabu. wah!!! time sekolah dah xingat pe dah!!! mood cuti mari. xsabar na balik. xsabar na fly tinggalkan JB. xsabar na lari daripada segala masalah. huhu. lepas je cikgu  khatijah suruh kemas buku dengan pantas jari-jemari mendail nombor mok suruh amek. haha. malas na jalan kaki punya pasal. kantoi bawak phone pegi sekolah ==' sampai je rumah campak beg campak stokin campak segala nye terus ke dapur. huhu xsenonoh nye ank dare!! tbe-2 k.ja call. walauweh dia na amek. ceitt dah la xpack barang lagi. haishhh pe lagi sumbat je la pape yang patut kat dalam beg tuh. ouh nasib baik balik kampung dulu. boleh la mandi kasi wangi-2 sikit =) aHaha! ok dalam pukul 4.20 gtu da btolak pegi airport. awal gila boleh x?? pdhl flight pukul 8.30. mungkin na mengelakkan kesesakan kot. kihkih. lama kot duduk kat situ. perut pon da berlagu. pe lagi ajak la k.ja pegi makan. huhu. ehh aku habis makan awal lah. ok tu mmg perkara biasa. sementara tunggu dowg ni bersantap aku pe lagi?? kuarkan hincek Snap. tadaa~ lihat pe yg aku snap

ucu bihot =p
pokten


ehh sudah-2 nanti full memory aku. nanti eh kita snap-2 lagi. huhu. habis je makan terus check in. ehh sempat lagi budak kecik nih berposing


sudah dik nti ucu mira nye batery habis. hukhuk. tepat pukul 8.43 flight belepas. huhu ehh pramugara kat situ banyak handsome lorh!!! hihi. da-2 syamira jgn gatal. >.< haa lps 1 jam 20 minit akhirnya sampai juga aku di Sarawak bumi kenyalang!!! mak oii lengang gila jalan kat sini. utk pengetahuan anda di sini pukul5 semua kedai dah tutup ok. hakhak. then kte orang terus pegi ke?????


haa itu dia hotel tempat aku tidur 4 hari nih. sangat cantik bilik dia!!! huhu.


*****

 wokeh. hari ke-2 pula. ke mana ye?? heheh. sesudah subuh aku besiap. besemangat nih!! first kteorg pegi breakfast lu. yela xkan terus-2 na pegi jalan pulak an?? mane syok weh!!! hihi. tengok aku makan pe je??

roti telur je!!! huhu. cukup lah tuh. then tiba-2 eiii kau memang betul-2 spoil kan hari aku la!! kenapa??? kenapa harini?? kenapa?? aku xfaham ngn kau. kenapa tiba-2 na marah?? kau xpena macam nih!!! hishhh second day memang mood aku besepah!! xna citer. xsuka-2.

*****

lupakan hari semalam mulakan harini. haa ok sikit dah. =) jeng-3 harini pegi melawat orang hutan. hishhh macam xde tempat lain je kan uncle pian na bawak kteorg?? tempat nih jugak... -,-




pape pon ok lah. huhu. merasa jgk masuk hutan kat Sarawak nih. hihi. hari ke-3 xbanyak jalan. lepas je balik dari matang ni terus lepak kat bilik. haa petang sikit pegi shopping!!! yela na belikan hadiah utk kawan-2 kat JB tu. huhu. wahh rambang mata seh. banyak gila benda na beli. last-2 ni je yang aku beli


banyak kan? hahaha. ok malam ni aku na g makan sea food. habis la aku. da la xbawak ubat. lps tu ada hati na makan makhluk-2 ni. hishhh. time cari meja tbe-2 jumpa pulak ngn uncle sarep!!! haha ehh meja sebelah dia kosong. sah-2 la utk kteorg kan kan?? aHaha!!! sorry uncle kacau uncle nga makan. haha! na wat mcm mana?? sape suruh makan kat sini?? wehh lpstu meja sebelah lagi pramugara yg aku jumpa hari tu. walauweh!!! kenyang terus aku!! sempat amek gambar dia senyap-2. hukhuk



opss sorry brow!!!
alaaa xbape jelas lah. haha. almaklumlah gambar curi. hihi.

*****

pejam celik pejam celik da hari terakhir aku kat sini. huhu sedih seh!!! awal-2 pagi da keluar menuju ke Sarikin yg terletak di sempadan Kalimantan. hukhuk. agak syok la sebab barang kat situ agak murah. tapi banyak seh mamat-2 endon!!! seram aku na jalan. 3 jam kot kteorg kat sane shopping. ahaha. memang best!!! ok. malam pulak aku dinner kat rumah kawan k.ja. wah m.cik ni masak sedap wooo. hihi. then driver dia bawak kteorg jalan-2 malam tuh. hihi. sempat amek gambar ngn dia. huhu
cek pis jgn mara haa~

tadaaaa~~

haha suda-2 cukup-2!!! hey uncle shuk thnx belikan baju!! haha. kalau mira datang lagi jgn lupa belanja makan pulak wokeh?? haha. dah penat jalan balik la hotel. tapi aku xbuang masa aku dok dalam bilik. ehh aku da kemas beg. so bole la jalan-2 kat bawah kan?? nikmati udara sarawak saat-2 terakhir. hihi. cam na mati je plk. pukul 12 baru naik dan tido~~

******

huaaaaaaaaa!!!! xna balik!!!! na dok sini!!!! xna balik JB!!! xmau-2.. tapi na wat cmne?? terpaksa jugak balik. homework dah menanti. esok sekolah. baju xiron lagi. duh!! penat seh.. xkan la na ponteng lagi kan?? ye-3 saya balik. gud bye SARAWAK =''(. nanti mira dtg lagi ok-2?? muaahhh-3


pegi 1 troli balik 2 troli




BYE!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan