Isnin, 31 Januari 2011

MOOD BERSEPAH !!!!

Bangun pagi, gosok gigi, cuci muka, xmandi, makan roti, minum susu~ ahhhH!!! tidur aku diganggu lagi!!! kenapa?? kenapa?? tolonglah bagi aku ketenangan. tolonglah bagi aku tenang di alam aku sendiri. sekejap pon jadi lah. huh -,- hmm aku pon xtau la kenapa ngn mood aku hari ni xsesejuk seperti suhu kat luar sane. lps je on9 FB terus mood besepah. na kata xcukup tidur xkan la sampai macam ni kan?? hoiii syamira siapa suruh kau tidur pukul4 pagi. hishh suka hati aku la kan??!! grr ouh tidak!!!! xtenang aku duduk kat rumah. ke hulur ke hilir. na makan pon xde mood lol! last-2 pe lagi?? terus siap-2 na kuar dari rumah. ke mana?? haa pergi rumah Daya lah. sampai je rumah dia,, terus becakap tanpa henti. haihh xtau la dia ni faham ke x?? hope kau faham la kan =) hihihi. then tbe-2 dia ajak wat homework math. rajin gila dia nih!! tapi aku buat 1 soalan je. serius mood aku xok lagi sampai soklan punya senang pon aku xboleh jawab ==' grrr.. "daya, jom kita pergi taman.." fuhh~ nasib daya faham perasaan aku time nih!! kau memang terbaik daya!! mana xnye. sanggup teman aku jalan tgh-2 hujan nih. thnx daya. kalau demam tanggung sendiri ea. hihi. tapi kesian betul lah kau. aku macam na xna je layan kau. sorry k daya. aku xde niat pon xna layan kau. cuma kepala otak aku tengah berserabut sangat. nanti kte pergi jalan sama-2 lagi ea. cakap la selagi kau boleh bercakap. aku layan~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan