Rabu, 2 Februari 2011

10 FACTS ABOUT ME!!

hey!! hye!!! hola!!!
ramai orang salah tafsir kan diri aku!!!
marah ni!!!
hahaha. meh aku ceritakan tentang  ape aku suka/xsuka

1.kuat makan
yeah tht's me whoo!! sebab tuh badan besau yoo. haha tgk ayah la weh.

2.chocolate addict
ye!! aku suka gila makan coklet. coklet kan manis =) kalau tension makan coklet. kalau mak xmasak makan coklet. kalau bosan makan coklet. kalau buat homework makan coklet. hihi. mintak-2 dijauhkan la penyakit diabetis. huhu. serius xboleh stop makan coklet!!! mesti makan.

3.I love to make people laugh even if i look stupid =='

4.xsuka bermusuh
hey!!! gila. xbaik tau bemusuh-2. kalau de musuh pon musuh dalam pelajaran la. hihi. ehh ape nih na bmusuh-2. tolonglah. macam xmatang je!! sape yang xsuka aku tu xpe la. DO I CARE?? =p hidup sementara je kot. so layan la orang sebaik mungkin selagi kita ada peluang.

5.hati tisu
hahaha. boco rahsia. haa aku xboleh kne marah sikit. mesti sedih dia melampau-2. xtau kenapa??
ikut perangai sape pon xtau?? jangan kacau aku bila aku tgh sedih. jangan datang pujuk aku bila aku sedih. sebab ni akan buat aku bertambah sedih. aku xsuka org tengok aku sedih. aku suka orang tengok aku senyum dan xperlu kata apa-2. haha

6.xpandai pujuk orang
haa ni lagi satu masalah aku dan aku pun xtau apa punca masalah ni. hihihi. makin aku pujuk makin sakit hati orang tuh. ehh ayat aku kasar sangat ke?? haha sorry la ek...

7.xsombong lah!!!
hey sape yang xkenal aku tu jgn la cakap aku sombong ea. haa biasa la. aku kalau orang xkenal malas na tego. aku kan pemalu ==' hihi. mintak maaf la bagi sesiapa yang aku xlayan tu. n sesiapa yg tbe-2 IM aku kt fb sorry kalau xlayan. haha malas na jawab soklan bodo korg tuh. sape name?? org mane? hello!!! kat info tu kan da de. wat pe na tanya lagi?? apa guna ada info. hishhh xfaham

8.minat kucing
hie ni haiwan mmg aku suka gila!!! sayang sgt-2. xkira la kucing siam ke?? kucing parsi ke?? kucing m'sia ke?? janji kucing!!! tapi kalau kucing xde bulu sorry la. xlayan. haha.

9.I prefer to be alone most of the time
haa ni pelik. tp memang benar!!! aku xgila tau. tp duduk sorg-2 lagi tenang kot. xde orang kacau. na buat cmne?? kat rumah pun xde sape na ajak berbual. cakap lah sowg-2 kan kan?? mak asyik penat. ayah asyik na tengok tb je!!! haishhh..

10.cerewet!!!
semestinya =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan