Sabtu, 12 Februari 2011

LARI !!!

penat!!! tadi kat sekolah ada merentas desa. tak tau tahun ni berapa kilometer?? dah 3 tahun tempat yang sama. tup tup tahun ni pon tempat yang sama. aiyoo tak ada tempat yang lain ke?? bosan seh. mula-2 ingat nak lari dengan Ain and Jeha. almaklumlah aku kan tak kuat lari. hihi. so aku pilih lah orang-2 tak kuat lari untuk berlari sama-2. haha ayat ==' hadoiii penat aku menunggu mereka-2 ni lari. haihhh aku tinggalkan je lah. jahat kau syamira!!! thennn jumpa pulak diana,huda ngn mira tengah jalan. eheh. cakap dengan dia nak lari sama-2. dann sekali lagi aku tinggalkan mereka-2 di belakang. ceh konon kuat lari. hampeh la kau syam!!! xdapat jugak kertas check point tuh. haha. lepas tu lari punya lari dah penat aku jumpa nurina ngn dayah. heheh. haa kali ni aku pulak ditinggalkan. kesian tau tau aku lari sorg-2 je. haha. ehh tapi sekejap je sorg-2. lepas tu lina ngn mira teman aku. adehh time-2 macam ni pulak perut na buat hal. aisehh kecoh kau perut!!! xpe-2 aku masih mampu lari lagi. bersemangat gilo!!! hoho. hmm sedih seh lina ngn mira tinggalkan aku pulak. haishhh nasib baik ada Aqilah sayangggg tau!!! huhu. lepas je restoran wahida dah tak larat lagi dah na lari. pancit sudaaa!!! jalan je lah. buat pertama kali aku dengan aqilah sama-2 masa merentas desa. dah 3 tahun aku idamkan saat-2 macam nih. haha gila -,-akhirnya sampai jugak ke garisan penamat. ok. ayat melampau lagi. haha. sampai je hanya dapat sebotol roti ngn sebungkus air. haihh teruk betul penjodoh bilangan aku lately nih ==' yeahh~ tengah penat-2+tak cukup nafas+sakit perut cikgu pulak suruh duduk kat tapak perhimpunan. what the?? dah la panas boleh tak?? huh sob-2. dah la tuh boleh salah orang pulak. malu sehhh.nta siapa menang pun aku tak tau lah. malas!!! bukan aku menang pon.. wah!!! tiba-2 aku nampak Amirul dengan DSLR dia. bapakk gila comel.. haha.. nikon seh.. eheh. cun-2. xpe-2 nanti kalau aku dah kaya aku beli 10 tau. hahaha. nasib baik balik mok amek. kalau tak satu keje lagi aku na menapak balik rumah. huh~ penat-2. okla badan da melekit-2 plus busuk yang teramat. sampai sini je. na bersiram. hihi daa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan