Isnin, 7 Februari 2011

WHAT??

assalamualaikum pembuka bicara. ehh apasal kau baik pulak arini syamira oii?? haha. ok semalam berani mati ajak mak pegi klinik sebab perut aku dah sakit gila!!! xtahan suda. ye selama ni aku sakit aku diam je. huhu. lepas isya' terus pegi klinik. mak oiii ramai gila orang. haihhh mesti lambat. dah la belum iron baju lagi. xsusun buku lagi. hadoiiii.. wah!!! bedebar-2 aku bila masuk bilik dokter tuh. jeng-3 then aku terangkanlah yang aku ni asyik sakit perut je. dan dokter tuh suruh pegi check tuthhhh. heheh. tbe-2 dokter tu cakap aku ada ********.. WHAT???? tapi belum sure lagi sebab belum check darah. serius sedih gila weh.. =''( balik terus melalak tanpa henti. lepas ni no more mcd. no more kfc. no more coke!!! walauweh!!! whoo takut aku. xpe Syamira kau mesti kuat. chaiyok!!! senyum =) xperlu kata apa-2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan