Khamis, 10 Februari 2011

SEMALAM PUNYA CERITA !!!

gedebak gedebuk gedebik!!! kesabaran amat diperlukan di sini ye. semalam time chemist bebudak depan aku nih memang na kne belasah ngn aku agaknye ye?? ehh syamira kau kuat ke?? grr ==' betul-2 menguji kesabaran aku. wahai AKMAL yang comel kenapa kau main simbah-2 air kat depan aku?? xpernah tengok air ea?? first time?? habis buku aku basah tau!!!! xpe aku boleh sabar lagi =) IDDIN!!! kau lagi teruk!!! xpe aku masih bersabar lagi =) IZZAT!!! kenapa kau amek calculator aku xpulang-2. aku pon na buat kerja jugak. IZZUL!! IDDIN!! AKMAL!! sebab-2 korg-2 ni lah aku terpaksa duduk sebelah kau IDDIN!!! geramnye aku!!! tolong lah jangan berperangai macam budak-2 boleh x?? hishhh aku na belajar pon xtenang!!! huhh~ petang pulak ada latihan kawad. first time tuh. agak kekok+malu+penat.. tapi hmm ok lah. best jugak. ok mata pun dah xmengizinkan na type panjang-2. sampai sini je lah luahan kegeraman aku!!! satu hari nanti aku keje kan korg pulak!!! haha =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan