Jumaat, 4 Februari 2011

EPISOD MALAM SEMALAM

hoiiii cerita gila lagi.. haha. semalam after maghrib aunt ajak pegi makan luar. wah!!! makan besar la aku. punya la jauh tempat makan tu sampai ke pasar larkin huishhhh. tapi bukan kat PASAR larkin tau kteorg makan. haha kteorg makan kat PLAZA larkin. tettttt kedai dah banyak tutup. helo?? baru pukul 8.30 ok?? grr hajat aku na makan chicken chop tidak kesampaian. last-2 makan la mee rebus stulang. xpe lah janji kenyang kan?? heheh seperti biasa lepas je makan perut aku akan buat hal. ok tu memang kebiasaan. then aunt tanya na ke mana lagi?? dengan pantas dan tuntas mulut aku yang gatal ni cakap na pegi Danga Bay. wehh da lama xpegi tu. hihi. wah aunt aku memang ROCK la!!! sanggup ikut kemahuan ku. haha. plan pergi sana just na amek-2 gambar je. yela scenery kat situ kan cantik-2. tiba-2 nampak ada train cantik whooo. eheh. alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. hahaha. terus pegi kat kereta buat muka 1sen mintak aunt duit sebab na naik kejada tuh. HOHO. kejap lagi ramai ea orang?? haishh terus batal niat na naik train yg comel tuh. huhu. lpstu kteorg pon sewa la basikal kat situ. best gila boleh x?? haha hampir semua org aku na langgar. yela selama ni aku naik basikal pegang hendal. tapi kali ni pegang stering tau!!! haha DAHSYAT!!! haa see
 keh-3. syok gila!! wahh da boleh bawak kereta la aku cmni. ehhh xboleh lom cukup umur. hihi. xpe-2. hishhh memang best gila la. aunt lepaskan kteorg pegi mana-2. haha. tapi agak risau la sebab da la ramai orang. jalan 2 org je. hmm btw,, thnx aunt belanje. huu... muahhhh-3. lain kali kita pergi lagi ok ok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan