Khamis, 24 Februari 2011

DUP DAP DUP DAP!!!

salam kepada sekalian makhluk. ahaha. jeng-3 kejam celik kejam celik tinggal berapa hari je result SPM na keluar. tapi aku tak tau bila?? HOho. ada yang dah cuak, ada yang dah betaubat (kononnye), ada yang dah bedebar. haa semua lah keluar. itu semestinya. siapa yang tak takut kan?? kalau aku di tempat mereka-2 ni pun aku macam tuh jugak. hihi. mereka-2 ni mesti nak yang terbaik kan?? macam MR.B nih  


haa A+ lagi tau. siapa tak nak dapat result yang gempak-2 kan. tipu la kalau ada orang target fail SPM. memang tak waras orang tuh. memang gila tu.. eii lebih pulak kau syam!!! haha. tapi kalau result kurang ok tak pe la. bukan ke tu usaha kita selama 2 tahun?? dah tak guna nak menyesal. mak suruh datang sekolah belajar korg pergi main-2 *lebih kurang spesis macam aku. hishh. hukhuk aku faham perasaan mereka-2 yang dapat result kurang ok. sebab aku pun pernah mengalami kejadian sebegini. haha! tapi na buat macam mana an?? benda dah jadi tak boleh patah balik. just look forward. let bygones be bygones =) apa pun aku na wish kat mereka-2 good luck for your result SPM.



si busuk =p

k.shap =)
k.azreen
k.daya

k.athira
dan sesiapa yang amek SPM tahun lepas. opss sorry curi gambar. haha ni je yang sempat na upload. yang lain sorry ye. hihi. saya akan mendoakan kejayaan anda juga =) ok sampai sini je. daa~





Tiada ulasan:

Catat Ulasan