Khamis, 3 Mac 2011

ADIK SAYA - PART1

salam sekalian makhluk atas tanah bawah langit *merepek suda. hehehe ouh jangan pelik dengan tajuk di atas ye. memamg benar saya tak de adik. tapi aku still ada adik yang berlainan ayah mahupun ibu dan tidak berdarah dan berdaging yang sama. haha. hafis pernah cakap "Mira, nanti bila dah naik form 4 anggap semua kawan-2 dalam kelas tu adik-beradik kita. jangan sombong." *grr.. sombong sangat ke aku ni?? siapa dia adik yang bakal aku cerita kan?? haa ni dia..

nama dia Mohamed Amiruddin Bin Kamaru Jafrey atau nama manja singkatan Meme. kenapa adik?? sebab dia teramat lah muda daripada aku. heheh. start kenal dia masa darjah 3. lelaki first yang agak rapat dengan aku.mula-2 kawan ngn dia agak menyakitkan hati dan perasaan jugak. buat lawak bodoh henta pape kejadah *masa kecik-2 dulu. huhu. tapi sekarang dia tempat aku share problem. serious sebelum ni aku takut gila na share problen ngn budak lelaki. dia orang tak pandai jaga mulut!!! hoho tapi tak bermakna aku percaya kau 200% ok meme. TIDAK SAMA SEKALI!!! dulu memang sakit hati dengar lawak bodoh kau dan sekarang kau buat aku gelak tegolek-2 bila aku dilanda bebakul-2 masalah. haha. thanx meme. kau adik yang baik. kau keluar duit belanja aku makan bila aku lapar even terpaksa atau ada muslihat tertentu ;) haha rahsia-2. kadang-2 kau teman aku hantar buku teman aku balik segala. ajar aku yang bongok tahap cipan pasal add math ngn chemist. sanggup sengar "cerita hot" aku. opss lebih-2 pulak. sorry cik shida =) tolong jangan jeles. haha. btw,, thnx meme jadi membe yang baik hati. huhu. ok adik yang lain bakal aku cerita kan dilain hari ok ok. sampai sini saje =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan