Ahad, 13 Mac 2011

BA WOW SIN NUN

hari ini hari ahad. hari ini aku bangun cepat. hari ini ada jom heboh. hari ini aku pergi Danga Bay. hari ini aku penat. huh. serius kat jom heboh tahun ni bosan. tak de pape yang menarik. nasib pergi ada orang bawak. kalau tak membazir tenaga dan waktu je. ahaha. ok En.Hafis terima kasih. ye. dan jugak Kak Miera yang merangkumi akak kepada En.Hafis kita ye. terima kasih bawak saya melawat ke Danga Bay. ahaa. dah la kat sana ramai gila manusia sampai jalan pun lembap tahap siput babi yang dah uzur. agaknye siput babi tu lagi jalan cepat kot. entah la. haha. aku beli pe je?? cuma potato crisps je. sangat terkejut tengok akak hafis beli jajan banyak gila!!!! wooo kalau aku setahun pun belum tentu habis makan lagi. haha. ok. dah habis menghabiskan wang saku terus balik. bukan ada pape pun kat sana. banyak gerai tak de. balik je mak ajak pegi Pontian ea?? apa seh. dah la penat tadi belum habis. tak pe lah. demi mak!! haha. ikut aku tidur dalam kereta. apa susah. haha. ohh. ok azan isya' sudah berkumandang. nak mandi. bau busuk sudah. ahaha. serabai. gud bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan