Sabtu, 12 Mac 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU =)


yeah itu dia raja sehari tapi bukan 2 hari. 12 MAC 2011 fuhhh~ buat pertama kali tapi bukan terakhir aku jadi pengapit woiii.. malu sesangat. camera kiri kanan atas bawah ada weh. mana satu aku na hadap pun tak tau la. haha. tumpang sekaki. na jugak enter frame jadi penyebok sekejap. apa guna jadi pengapit tapi gambar aku tak de kan?? ahaha! ini tidak adil. ok. hari ni bangun 10 pagi *tak malu punya wanita bangun lambat. bangun terus duduk hadap tv sampai la qila call suruh datang cepat-2. aisehhh. kata pukul 2. tapi pukul 11 lebih dah suruh datang?? dah cabut lari masuk toilet pegi bersiram. huishhh. nasib mok boleh hantar pegi dewan. da la aku ni pemalas tahap gaban na menapak pegi dewan ditambah pulak dengan cuaca yang panas. huh. dah sampai terus makan ea?? lagi tak senonoh. lepastu duduk lah berangan nak tunggu akak qila sampai. nta berapa lama pun tak tau. jeng-3 bila akak qila dah sampai jantung aku macam na tercabut dari berfungsi secara normal. tak tau kenapa?? ye aku tau bukan aku yang na kawen. mungkin aku sangat lah malu na naik atas stage hadap orang ramai. adoiii. sabar syam!!! jangan pengsan. ahaha. dah la panas. mak andam ni tak bagi kipas. apa lah. keje aku kat atas tuh cuma lap tangan k.epa je. walao!! ok. stop citer pasal kat atas stage yang tak de kipas tuh yang panas gila tuh!!! haha.wah sangat suka tengok mereka shoot kat atas stage tu =D. dah penat. rehat sangat diperlukan di sini. ok. pape pun SELAMAT PENGANTIN BARU k.epa dan k.eda. semoga happy-2 selalu. jaga laki tuh. huhu. daa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan