Selasa, 15 Mac 2011

ADIK SAYA-PART 2


oh ye!!! ini dia adik saya yang kecik molek kurus keding bak l*d* . ohh jangan marah ye. tuan empunya badan ni diberi nama Siti Shahidah Binti Khairuddin. ohh ye parents dia ingat na letak nama syamira. tapi i keluar dulu. haha siapa cepat dia dapat ok*menipu lebih* dilahirkan atas katil hospital kerajaan. dia jugak merupakan kawan perempuan atau dalam erti kata lain teman wanita/girl fren/awek adik aku yang no 1 tuh. haha. even korg nampak dia kecik molek tapi kalau jerit oiiii boleh dikatakan eardrum korg boleh rosak ye*syam!!please stop* seorang yang bijak pandai bermain dengan nombor. bukan nombor ekor ye*cikgu Jam sorry =|* math dia sangat superb. seorang yang periang. ahaha sentiasa ceria. she always make me laugh. ouh thanx shida sayang. haa perangai dia lebih kurang macam kanak-kanak ribena gitu. ahaha! kalau na berkenalan ngn dia,dia selalu kat library ok. ehh budak rajin mestilah duduk library kan? tapi kalau meme nampak aku tak tau. korg akan dibelasah+ditikam+dibunuh*menipu lagi* hahaha. kalau korg nampak shida ni macam pendiam orangnya memang salahlah!!! kalau membebel kalah mak aku. hihi. pape pun dia seorang yang sangat lembut. kalau marah orang pun alahaiiii tak takut pun =p. hihi. okla dia tak bagi cerita pasal dia banyak-2 nanti dia nak saman. bhahaha. ok. till then daa~

p/s: shida kita dah puji awak.nanti kita nak pinjam buku chemist eh..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan