Sabtu, 5 Mac 2011

AKU NAK JADI MACAM ALONG!!!

assalamualaikum sekalian makluk..
ohh jangan terkejut. aku bukan nak jadi along yang dok setia menolong orang dan akhirnya jadi malaikat maut. tapi aku na jadi macam along Faizul =) seorang photographer yang agak berdedikasi. cewah!!! ye ke?? no comment. ok. korg tengok gambar dia suka hati korg nak tafsirkan dia macam mana. sebab bukan korg kenal pun kan?? hihi ni dia..

lihat camera dia. sangat comel =DD sangat suka!!! na beli?? tak mampu. mahal teramat sangat. harga paling murah pun RM2000. ok paling murah. na tau paling mahal?? yang aku tau la. along beli sampai RM10,000 weh. kalau orang dah minat sanggup korbankan nyawa sekalipun. ye ke long?? haha. lagi satu tak reti guna. tunggu la kalau dah kerja duit belambak-2 kemungkinan aku akan beli walaupun tak reti guna. grr.. bila tu?? tak tau. aku ingat buat keje nih senang. rupanya susah. mesti la orang yang buat keje macam ni kreatif inovatif dan sensitif. ye atau tidak?? ntah aku main hantam sahaja. bhaha! kalau dah ada camera bahan yang wajib ada mestilah lappy kan?? satu keje lagi na beli. huh. korg ingat keje dia ni main snap-2 je ke?? ouhh tidak. lepas menyenap*sila jangan masukkan perkataan tersebut di dalam karangan anda* dia akan dok hadap lappy berjam-2 untuk edit gambar tersebut. haa susah kan?? lagi kalau orang tak de seni. fuhh lagi susah woiiii. so mari kita renungkan betapa susahnya seorang photographer. haa kalau dah tau susah jangan la mintak potongan harga yang melampau. bankrupt la photograher tuh!!! tak makan 3 hari 3 malam kau. haha. sudah lah. till then. daa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan