Ahad, 10 April 2011

FAILED!!!!

sains pertanian dengan add math sah-2 lah memang failed kan??! bukan tak baca buku bukan tak buat latihan bukan tak nak buat bersungguh-sungguh!!! tapi memang aku tak buat!!! bukan tak nak buat.. tapi aku tak hadir!!! kenapa?? kepala aku sakit!!! kalau aku datang pon belum tentu aku dapat jawab kan?? hadoiii belum sejarah lagi kan?? physics?? chemist?? eiii pegila mati.. pk2 nih memang teruk gila babeng!! tengah fikir apa nak jawab dengan tuan-2 sekalian alam dengan result layak masuk longkang!!!

kawad
sah-2 la kalau aku bagi alasan macam ni tahun depan tak dapat masuk lagi.. eiii tak boleh tak boleh..

tak cukup masa
tipu la aku tak de masa.. ada sebenarnya.. cuma masa tu aku isikan dengan membuta.. penat weh~

tak faham cikgu ajar
ni memamg melampau.. cikgu ea yang salah?? kau buat pe kat kelas sampai cikgu aja semua kau tak faham?? nampak benar menipunya..

perhhh masak la aku kali ni.. confirm tuan-2 dan puan-2 bebel 3 hari 3 malam.. tak pe.. midyear nih aku buat betul-2.. serius!!!*tahap dewa langit bak pepatah kata ain!!! go syam go!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan