Khamis, 7 April 2011

TAYERD (TIRED)

pagi-2 pukul 5.30 ku gagahkan diri untuk bangun sebab ada orang tu cakap pukul 6 dah mesti ada kat sekolah. yang aku ni lurus boleh ikut je. penat-2 aku bangun cepat kelam-kabut macam hape sampai sekolah tengok aku sorang je ea baru datang. ceit!!! bedebah betul. duduk lah aku termenung seorang diri tunggu mereka-2 ni. setelah 16 minit berlalu datanglah Lina. huh~ nasib ada kawan. kalau tak duduk lah sorg-2. dah le tuh pakai but tak betul. malu weh. budak cina tengok aku lain macam je. then, nasib ada meme =) and Raja =) tolong pakai kan but. terima kasih lah sesangat kat meme sebab semalam pun tolong aku siapkan baju pe jadah semua. bhaha! adik yang baik. bagus!!! sampai sekolah Impian Emas(temapat kita orang kawad) terus buat barisan depan Bella. huishh banyak seh makhluuk Tuhan. tengok dorg berlatih. tak macam memekak pulak kat dewan. agak cantik jugak lah dia orang hentak kaki. tunggu punya tungu punya tunggu tibalah masanya kami pasukan KADET REMAJA SEKOAH SKUDAI masuk ke arena persembahan. gila nervous siaa..  kawad statik ok. dinamik pun boleh dikategorikan ok la jugak. tiba formasi. huru hara hidup aku. dengan nak mengiranya lagi dengan nak mengingatkan si Anon tu lagi. aduh. last-2 aku lupa step. serius malu. lepas kawad jumpa Laili ngn Fath. haiyoooo rindu gila meh!!! dan tak lupa. jumpa ngn adik angkat is. ohh sorry tak cam muka. heheh. that's why tak tegur. tengok pic macam rendah tapi sebenarnya tinggi. hahaha gila kau syam!! walaoweh!!! penat gila.. esok nak amek exam lagi hadoiii.. penat tau tak penat?? esok.. sains pertanian dengan add math!!! cikgu Aidid. boleh tak saya tak amek exam?? penatttt!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan