Ahad, 10 April 2011

NANTI..TAK PAYAH!!! -,-

tadi pagi ikut mak pergi belanja. act malas. tapi tak kan na biarkan mak pergi sorang-2 kan?? kesian!!!
aku: mak,na baju boleh??
mak: nanti la dik..
aku: ala RM 39.99 je..
mak: bulan depan lah..
aku: yela-2

*****

aku: mak,nak selipar.. adik punya selipar dah tak lawa..
mak: boleh pakai lagi kan?? telefon wati tanya dah beli belum kasut Arif??
aku: (muka menyirap) tak ada kredit..
mak: tak kan la sikit pon tak de.. nanti topup lah..
aku: yela-2

*****

aku: mak nak botol ni...
mak: tak yah la dik..tak mustahak.. bulan depan lah..
aku: alaaa RM18.99 je..
mak: nanti lah!!! minggu lepas dah beli baju kawad beratus-2 mintak macam-2 pulak.
aku: yela-2..

*****
aku: mak,, nak komik..
mak: tak payah la dik. kat rumah dah belambak buku.
aku: yela-2 tak payah tak payah..
mak: nah duit topup..
aku: na pujuk le tuh(dalam hati ok)

hahaha. pe lagi mogok la!!!! tiba-2 dalam kereta tadi dengar mak cakap ngn akmal..

mak: mal, nanti mak belikan baju ea??
akmal: ye ke mak?? amal na baju bola tau..
mak: yelah..

menyirap habis!!! apa seh budak-2 ni.. sabo je lah.. balik rumah arif mintak but bola segala.. bapak ur budak ni. ingat mak aku pe??? mintak mahal-2.. woiii beli sendiri lah..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan