Khamis, 14 April 2011

KAWAD LAGI???

yeahhh tadi pergi latihan sukan. sebenarnya dah penat tahap cipanzZ tapi menggedik nak datang jugak. ehh suka hati la. korg ada ke?? tak de kan.. duduk terperap je kat rumah. kan?? serius kaki dah sakit luntut macam nak tercabut. lari satu padang,lompat jauh,lontar peluru dan lempar cakera. gedik kan?? padahal masuk acara lempar cakera dengan lontar peluru je. sibuk pergi buat benda lain. ahaha! ok sangat jeles tengok Izzudin,Alif dengan Farhan(bukan yang librarian tu) melempar. jauh seh.. dorg buat macam mana!!! puas din dok aja dok jerit "mira boleh" tapi piring tuh tak nak pergi jauh jugak!!! kenapa seh?? aku buat salah ke?? tak cukup tenaga ke?? haihhh hentahla. dah malas nak cuba lagi pergi lompat jauh pulok.. grrr.. sangat geram dengan Zai. dia cakap aku tak de momentum. oiiii boleh jalan daa.. tau lah terer. -..- then pergilah gym. tengok budak pengangkap kawad. best!!! tengok nih

ohh sorry tak berapa terang. ala 2 megapixel je. syok wehh tengok dorg. tiba-2 rasa macam na masuk. hahaha lagi gedik!!! baru habis kawad KRS dah menggedik nak masuk pengangkap ea?? hoiiii tapi last-2 aku masuk jugak.. yeahhhh kawad lagi!!!! tak kesah lah penat ke pe.. aku nak jugak!!! aku nak experience.. aku tak nak jadi budak yang 24 jam dengan buku je.. biarlah aku sakit kaki tangan perut asalkan aku dapat rasa nikmatnya sekolah. bhahaha! sudah~ bila lagi kan nak rasa time macam ni?? tahun depan dah busy untuk SPM. manfaatkan lah masa yang ada sekarang. huhu. dah tak nak merepek lagi. daa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan